რით შეგვიძლია დაგეხმაროთ?

თუ თქვენ უკვე რედნეტის მომხმარებელი ბრძანდებით, შებრძანდით თქვენს პირად პანელში, გადადით შეტყობინებების გვერდზე დააჭირეთ "ბილეთის გახსნას" მიუთითეთ თქვენი პრობლემის შესახებ და ჩვენ ორიოდე წუთში დაგეხმარებით ნებისმიერ დროს.

თქვენ შეგიძლიათ გადაამოწმოთ ქსელი სტატუსი შემდეგ ბმულზე https://rednet.ge/status

მომსახურების საფასურის გადასახდელად შებრძანდით თქვენს პირად პანელში, აირჩიეთ სასურველი სერვისი, აირჩიეთ ონლაინ გადახდა (ბარათით) ან ინვოისით ანგარიშსწორება, აირჩიეთ გახანგრძლივების ვადა და მიჰყევით მოცემულ ინსტრუქციებს.

რედნეტის cPanel საზიარო ჰოსტინგის NS-ები არის:
ns1.rednet.ge
ns2.rednet.ge

დაგვიკავშირდით

ტექნიკური დახმარების, გაყიდვებისა და სხვა მსგავს საკითხებთან დაკავშირებით გამოგვეხმაურეთ შემდეგ ელ.ფოსტაზე:

support@rednet-corporation.com

საჩივრებთან დაკავშირებით დაგვიკავშირდით

abuse@rednet-corporation.com

ან გამოგვიგზავნეთ შეტყობინება

დაიწყე ახლავე

გაიარე უმარტივესი რეგისტრაცია
და მიიღე უმაღლესი ხარისხის მომსახურება.