რით შეგვიძლია დაგეხმაროთ?

თუ თქვენ უკვე რედნეტის მომხმარებელი ბრძანდებით, შებრძანდით თქვენს პირად პანელში, გადადით შეტყობინებების გვერდზე დააჭირეთ "ბილეთის გახსნას" მიუთითეთ თქვენი პრობლემის შესახებ და ჩვენ ორიოდე წუთში დაგეხმარებით ნებისმიერ დროს.

თქვენ შეგიძლიათ გადაამოწმოთ ქსელი სტატუსი შემდეგ ბმულზე https://rednet.ge/status

მომსახურების საფასურის გადასახდელად შებრძანდით თქვენს პირად პანელში, აირჩიეთ სასურველი სერვისი, აირჩიეთ ონლაინ გადახდა (ბარათით) ან ინვოისით ანგარიშსწორება, აირჩიეთ გახანგრძლივების ვადა და მიჰყევით მოცემულ ინსტრუქციებს.

რედნეტის cPanel საზიარო ჰოსტინგის NS-ები არის:
ns1.rednet.ge
ns2.rednet.ge

დაგვიკავშირდით

გაყიდვების, კონსულტაციის, ტექნიკური დახმარების და სხვა მსგავს საკითხებზე დაგვიკავშირდით:

(032) 2 470 770

info@connect.ge

საჩივრებთან დაკავშირებით მოგვწერეთ ელ ფოსტაზე:

abuse@connect.ge

ან გამოგვიგზავნეთ შეტყობინება

დაიწყე ახლავე

გაიარე უმარტივესი რეგისტრაცია
და მიიღე უმაღლესი ხარისხის მომსახურება.