რით შეგვიძლია დაგეხმაროთ?
-
თუ თქვენ უკვე რედნეტის მომხმარებელი ბრძანდებით, შებრძანდით თქვენს პირად პანელში, გადადით შეტყობინებების გვერდზე დააჭირეთ \"ბილეთის გახსნას\" მიუთითეთ თქვენი პრობლემის შესახებ და ჩვენ ორიოდე წუთში დაგეხმარებით ნებისმიერ დროს.
-
თქვენ შეგიძლიათ გადაამოწმოთ ქსელი სტატუსი შემდეგ ბმულზე https://rednet.ge/status
-
მომსახურების საფასურის გადასახდელად შებრძანდით თქვენს პირად პანელში, აირჩიეთ სასურველი სერვისი, აირჩიეთ ონლაინ გადახდა (ბარათით) ან ინვოისით ანგარიშსწორება, აირჩიეთ გახანგრძლივების ვადა და მიჰყევით მოცემულ ინსტრუქციებს.
-
რედნეტის cPanel საზიარო ჰოსტინგის NS-ები არის:
ns1.rednet.ge
ns2.rednet.ge
დაგვიკავშირდით
გაყიდვების, კონსულტაციის, ტექნიკური დახმარების და სხვა მსგავს საკითხებზე დაგვიკავშირდით:
(032) 2 470 770
info@connect.ge
საჩივრებთან დაკავშირებით მოგვწერეთ ელ ფოსტაზე:
abuse@connect.ge
ან გამოგვიგზავნეთ შეტყობინება
დაიწყე ახლავე
გაიარე უმარტივესი რეგისტრაცია და მიიღე უმაღლესი ხარისხის მომსახურება.